تفریحات دبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گلف بازی در دبی

گلف بازی در دبی از جاذبه های مهم این شهر محسوب می شود و همچنین به عنوان اولین زمین گلف خاورمیانه و تنها زمین گلف مجلل که در 20 کشور تاسیس گردیده است ، شناخته شده است. این مجموعه به یکی مراکز رشد گلف جهان و برگزار کننده مسابقات جهانی تبدیل شده است.شما مسافران تور دبی دی ماه 94 می توانید برای بازدید از گلف بازی در دبی به این باشگاه رفته و بازیها را از نزدیک ببینند. این مجموعه گلف دارای 2 زمین 18 سوراخه با استانداردهای جهانی می باشد و همچنین در کنار این زمین گرانترین پیست اسب سواری جهان دیده می شود و دارای 6 دریاچه و فضای سبز و زیبا با نمایی چشم نواز می باشد که گلف بازی در دبی در این مجموعه به گردشگران تور دبی تعطیلات دی ماه 94 که در این زمینه حرفه ای هستند پیشنهاد می شود.

 

 

اسب دوانی در دبی

اسب دوانی در دبی از سال 1981 شروع شد و تقریبا بعد از 10 سال یعنی در سال 1992 کلوپی در نادالشبا در همین زمینه شروع به کار کرد تا این که در سال 2010 میدان اسب دوانی دبی همزمان با مسابقات اسب دوانی افتتاح گردید. این میدان جز بزرگترین و مهمترین مکان های اسبدوانی مخصوص مسابقات می باشد که تعداد تماشاگرانی که می تواند پذیرش کند حدود 60 هزار نفر می باشد. گردشگران تور دبی زمستان 94 علاقه مند به این مسابقات در زمان اجرا مسابقه به این میدان رفته و از نزدیک اسب دوانی در دبی را تماشا می کنند . میدان اسبدوانی 2400 متر طول دارد و همچنین قابل ذکر است که 285 اتاق شیک و مدرن را به مشتریان خود ارائه می کند.

 

 

شبیه ساز پرواز دبی

شبیه ساز پرواز دبی از جاذبه های توریستی دبی می باشد و برای کسانی که در این زمینه علاقه مند هستند می توانید خلبانی را تجربه کنند. شما می توانید با بوئینگ 737 و ایرباس پرواز کنید.دستگاه های ایم مجموعه بسیار شبیه به نوع واقعی خود می باشد و برای آموزش خلبانی مناسب می باشد.گردشگران تور دبی بهمن 94 می توانند این تفریح جالب را در سفر خود تجربه کنند .مرکز شبیه ساز پرواز دبی در شبکه های مختلف به عنوان یک تفریح جذاب معرفی شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات دبی,دیدنی های دبی , جاذبه های دبی , تفریحات دبی , جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 1 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی